12-10-21, 06:13 PM
|
#10
|
|
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
|
رد: دعوة الى مجتمع الصفوة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic
يا جماعه ياريت الادارة تشيل العضو انجل من الاشراف والمنتدى كله عشان
نصب عليا ف 75 قرش وشتمني وقالي يا وحش
وانا معايا المستندات والسديهات
ولو متشلش انا هاكل شيبسي بالشطة وذنبي ف رقبتكوا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع ف وقته ويارب نلتزم كلنا بيه
|
هههههههههههههههههههه يااا راجل انا اجيبلك الشيبسى على حسااابى
|
|
|