الموضوع
:
وسعت منه
عرض مشاركة واحدة
12-10-22, 06:27 PM
#
10
ramyhekal
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى:
12
رد: وسعت منه
انا افضل التعامل مع محل انور اللى اما البنك الاهلى مش التانى اسلوبهم كويس فى الكلام
__________________
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك
يامصرف القلوب صرف قلبى الى طاعتك
ramyhekal
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ramyhekal
البحث عن كل مشاركات ramyhekal