12-10-23, 12:07 AM
|
#3
|
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: EL MANSORA
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 25
|
رد: عاوز اعدى السلاح من المطار بأى طريقه
حضرتك انا كنت رديت فالمنتدي القديم قبل مايخترق و بقول لحضرتك تاني خليه يجيب طقم سكاكين اللي بيبقى ف شنطة ويحطهم فيها حتي لو هيرمي السكاكين الموجودة فالشنطة وللعلم انه ممكن يجيب طقم حلو بشنطة كبيرة فحدود 50 ريال
بس ميجيبش طقم ألماني ب 500 جنيه
عندك اخر طقم دا اللي فيه ساطور ب 30 جنيه من التوحيد و النور
|
|
|