عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-10-23, 12:07 AM   #3
EL MOGY
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: EL MANSORA
المشاركات: 110
معدل تقييم المستوى: 25
EL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدىEL MOGY من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: عاوز اعدى السلاح من المطار بأى طريقه

حضرتك انا كنت رديت فالمنتدي القديم قبل مايخترق و بقول لحضرتك تاني خليه يجيب طقم سكاكين اللي بيبقى ف شنطة ويحطهم فيها حتي لو هيرمي السكاكين الموجودة فالشنطة وللعلم انه ممكن يجيب طقم حلو بشنطة كبيرة فحدود 50 ريال
بس ميجيبش طقم ألماني ب 500 جنيه
عندك اخر طقم دا اللي فيه ساطور ب 30 جنيه من التوحيد و النور
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	134430495341.jpg‏
المشاهدات:	212
الحجـــم:	50.6 كيلوبايت
الرقم:	46449   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	13507333708218.jpg‏
المشاهدات:	178
الحجـــم:	37.7 كيلوبايت
الرقم:	46451   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	13286771965984.jpg‏
المشاهدات:	221
الحجـــم:	20.5 كيلوبايت
الرقم:	46452  
الصور المرفقة
 
EL MOGY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس