اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
ما شاء الله اجمل تحيه للتلميذ والاستاذ والدنا العزيز
الف مليوووووووووووووون مبروك اول طلعه يا اسلام باشا
قولى ياباشا انتا منين فى البحيره علشان احنا كده بلديات
|
ربنا يخليك استاذ هشام وربنا يبارك فيك
انا من قرية صغيرة فى (ايتاى البارود) ويشرفنى طبعا اننا نكون بلديات يا استاذ هشام