هاى باور
ام بندقيتى الى ففلقتكم بيها
قبل ما اشترى الكرال عرفت انها هاى باور وارتدادها عهالى والكلام دا كله قلت هحتاج اسبوع مثلا على ماعرف اضرب من غير ماسند عالحيطة عشان ماقعش
قلت هلاقى كلاشنكوف فايدى
طبعا اتفاجئت مفيش تقريبا اى رد فعل ..لدرجة قلت لما اشوف قوتها ضربت على ازاز من على بعد بتاع 50 متر كدا يادوب سمعتها وهى بتخبط فيه
وماحدش يسالنى دا ازاز ايه هههههههه مش موضوعنا
انا لما بضرب على خشب من الى هو بتا مولة السرير دا على مسافة 10 متر تقريبن بتدخل الرشة كلها بالظبط
هل كل دا الطبيعى ؟؟
ما اقصى هدف مؤثر للبندقية دى ؟؟
اى نصايح من حضراتكم
اسف للاطالة
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
|