الموضوع: هاى باور
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-10-28, 07:36 PM   #2
Karam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Karam
 
تاريخ التسجيل: Aug 2012
المشاركات: 277
معدل تقييم المستوى: 12
Karam في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريقKaram في بداية الطريق
افتراضي رد: هاى باور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف مشاهدة المشاركة
ام بندقيتى الى ففلقتكم بيها
قبل ما اشترى الكرال عرفت انها هاى باور وارتدادها عهالى والكلام دا كله قلت هحتاج اسبوع مثلا على ماعرف اضرب من غير ماسند عالحيطة عشان ماقعش
قلت هلاقى كلاشنكوف فايدى
طبعا اتفاجئت مفيش تقريبا اى رد فعل ..لدرجة قلت لما اشوف قوتها ضربت على ازاز من على بعد بتاع 50 متر كدا يادوب سمعتها وهى بتخبط فيه
وماحدش يسالنى دا ازاز ايه هههههههه مش موضوعنا
انا لما بضرب على خشب من الى هو بتا مولة السرير دا على مسافة 10 متر تقريبن بتدخل الرشة كلها بالظبط
هل كل دا الطبيعى ؟؟
ما اقصى هدف مؤثر للبندقية دى ؟؟
اى نصايح من حضراتكم
اسف للاطالة
للأسف كلمه هاي بور لاتعني أي شئ أصلا دي كلمه من أختراع العقل المصري و المفروض تذكر السرعه كام

بالنسبه للقوه فالديانا 350 و البام 22 بيرخرموا الصاج من مسافه 10 متر (الصاج المعمول منه الكايسه بتاعت الكمبيوتر)

الخشب الناشف في قوه الزان بيكون أختراقه حوالي 1 سم
Karam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس