اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf_f
لأ بردو لو انتا من القاهرة هتصرف عليها 300 جنيه كمان خلى عادل عبده او محمود شلبى يظبطوهالك و ساعتها هتعرف يعنى ايه هاى بور
|
انا اه عايش فالقاهرة معظم الوقت
للاسف هى شطبت عليا حتى الصفر ...يعنى هى ماتقضينيش كدا لحد ماربنا يكرم بفلوس تانية ؟؟
وهى هتحتاج ايه بالظبط ؟؟