القوه مش كل حاجه
اهم منها الدقه
و على حسب كلام اخواتنا الي جابو كرال و عدلوها هما بيغيرو السسته بسسته جامو
و بيشيلو حاجه من جوه البستم و بيغيرو الجلبه بتاعه بيت الرش و القاعده بتاعه السسته
و بتبقى كلاشنكوف بجد
بس مبتضربش الي

و برضو حسب كلامهم هتكلفك حوالي 300 زي ما استاذ اشرف قال
بس متعدلهاش انت
و وديها للناس الي قالك عليهم
الناس دي ناس محترمه جدا و بيحبو الحكايه دي و بيفهمو فيها كويس
انا معرفهمش ولا اتعاملت معاهم شخصيا بس دا رايي فيهم من المنتدى و مشاركاتهم و كلام الاخوه عنهم
خصوصا الاستاذ عادل عبده