الموضوع
:
هاى باور
عرض مشاركة واحدة
12-10-29, 12:15 PM
#
13
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى:
33
رد: هاى باور
تمام كدا
ياباشا استاذ محمود قعد معايا ساعة وزيادة على التلفون افك البندقية واشحمها ههههههههههه
هى تقريبا دقتها مش وحشة بس انا الى ايدى مش ثابته اعمل ايه فالموضوع دا ...بقا انا القنصل ايدى ترعش وانا بضرب بزابورت
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى دكتور عابدينوف
البحث عن كل مشاركات دكتور عابدينوف