اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبد العزيز
السلام عليكم ورحمه الله يا جماعه مش كل حاجه نظلم البدقيه الكرال سواء فى النشان او قوة البندقيه لما نقارن نقارن بالسعر والقوة لو قارنا البندقيه هتلاقى ان البندقيه الرمسيس سعرها لمحل من المصانع جمله ب1200 دة سعر الجمله لمحل يعنى المحل هيبعها ب 1250 ولا الكرال الهاى باور ب1350 اول حاجه السعر تانى حاجه الخامات كله يقول رديئه المهم الى بيقارن البام والبى اس ايه و الديانا بالكرال طيب فين فرق السعر الى ما بينهم اسف للاطاله بس المضمون جرب انا لما ابيع فى المحل البندقيه بقول للزبون جرب البرو ماجنوم وجرب المارس مان وجربالديابلو التركى واحكم بنفسك على البندقيه بنوع الرش البرو ماجنوم او ماستر بوينت جامو قوة اختراق هائله والرش المارس مان ضعيفه اوى الديابلو متوسطه يعنى نحكم على البندقيه بنوع الرش والتصويب وتقبولو مرورى
|
متشكر لرد حضرتك ونورت الموضوع
انا جربت انهردا الديابلو لقيتها خرمت كان الحاجة الساقعة واختفت جوا لوح الخشب الى وراها