عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-11-03, 01:53 PM   #19
engineero eslam
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المدينه: البحيرة
المشاركات: 351
معدل تقييم المستوى: 21
engineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: الأســتـــاذ والتـلمـيـــذ وشجر الـــتــــوت.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان مشاهدة المشاركة
يا هندسة.....الف مبروك الطلعة والهواية الممتازة_اولا وانت طالع خد معاك علبتين اوتلاته رش......احتياطى ممكن واحدة تقع واحدة تخلص يكون معاك رش زيادة تحسبا للظروف....ثانيا اظبط نيشان البندقية بالنهار واصتاد بالظبطة دى بليل ......ثالثا انت لقيت الرش فجيبك وكان اليمام قدامك لان دة رزقك اللى ربنا كاتبة ليك...رابعا يا ريت بقى لو تحمر اليمام فى السمنة البلدى بعد لما تسلقة.......بالهنا والشفا
vربنا يبارك فيك يا ابو مروان
عندك حق هوا رزق والواحد لازم يعمل بالاسباب برضو
حكاية النشان معذبانى شويه بس جارى حلها ان شاء الله
واليمام فعلا جربت متحمر جميل جداااااااااااااااااااا

جزاك الله خيرا ابو مروان
ربنا ما يحرمنا من نصايحك الغالية
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
engineero eslam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس