اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان
يا هندسة.....الف مبروك الطلعة والهواية الممتازة_اولا وانت طالع خد معاك علبتين اوتلاته رش......احتياطى ممكن واحدة تقع واحدة تخلص يكون معاك رش زيادة تحسبا للظروف....ثانيا اظبط نيشان البندقية بالنهار واصتاد بالظبطة دى بليل ......ثالثا انت لقيت الرش فجيبك وكان اليمام قدامك لان دة رزقك اللى ربنا كاتبة ليك...رابعا يا ريت بقى لو تحمر اليمام فى السمنة البلدى بعد لما تسلقة.......بالهنا والشفا
|
vربنا يبارك فيك يا ابو مروان
عندك حق هوا رزق والواحد لازم يعمل بالاسباب برضو
حكاية النشان معذبانى شويه بس جارى حلها ان شاء الله
واليمام فعلا جربت متحمر جميل جداااااااااااااااااااا
جزاك الله خيرا ابو مروان
ربنا ما يحرمنا من نصايحك الغالية

