رد: صدق أو لا تصدق ,,, 3 يمامات بطلقة واحدة !
هههههههههههههه
الله ينور علي ياباشمهندس والله
بس المفروض مكنتش ضربت اليمامه اساسا طالما نايمه على عش
لكن معلش قدر الله وماشاء فعل
وانت كده يعتبر محيت الذنب اللى انت عملته بضربك للعش
بس انا لو مكانك بقى تسيب الصغار دول يطيرو وماتدبحهمش
مش كفايه قتلت امهم يامفترى
هههههههههههههههههههههه
كل سنه وحضرتك طيب
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|