اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف
تمام كدا
ياباشا استاذ محمود قعد معايا ساعة وزيادة على التلفون افك البندقية واشحمها ههههههههههه
هى تقريبا دقتها مش وحشة بس انا الى ايدى مش ثابته اعمل ايه فالموضوع دا ...بقا انا القنصل ايدى ترعش وانا بضرب بزابورت 
|
ده موضوع أنا كنت عامله يا أستاذ عابد عن كيفية الإمساك بالبنادق الهوائية و هو فعلا موضوع رائع بوصف الأساتذة الكرام.. ده إن شاء الله هيخليك ملك زمانك في حكاية الدقة..
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=30140