رد: روعة الصيد بالليل
سيدي الفاضل
اعتقد ان المشكله سببها عدم القدره علي ظبط النشنكان الخلفي مع سن نملة الدبانه نتيجة الظلام وعدم القدره علي الروئيه الجيده. وفي إعتقادي الحل هيكون يإستخدام نشينكان وسن نمله بالوان فسفوريه تسهل الظبط و التجميع معاك او تستخدم كشاف زينون فيقلب لك الليل ظهر و تشوف تمام. أرجو ان اكون افدتك وتقبل تحياتي.
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
التعديل الأخير تم بواسطة Orabi ; 12-11-17 الساعة 12:38 AM
|