اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi
سيدي الفاضل
اعتقد ان المشكله سببها عدم القدره علي ظبط النشنكان الخلفي مع سن نملة الدبانه نتيجة الظلام وعدم القدره علي الروئيه الجيده. وفي إعتقادي الحل هيكون يإستخدام نشينكان وسن نمله بالوان فسفوريه تسهل الظبط و التجميع معاك او تستخدم كشاف زينون فيقلب لك الليل ظهر و تشوف تمام. أرجو ان اكون افدتك وتقبل تحياتي.
|
جزاااك الله خيراااا استاذ عرابى
يسعدنى جدا رد حضرتك والاهتمام بعيدا عن اى شئ
وشكرا جدا على المعلومات والنصايح الغالية