عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-11-17, 12:42 AM   #3
engineero eslam
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المدينه: البحيرة
المشاركات: 351
معدل تقييم المستوى: 21
engineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدىengineero eslam حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: روعة الصيد بالليل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة orabi مشاهدة المشاركة
سيدي الفاضل

اعتقد ان المشكله سببها عدم القدره علي ظبط النشنكان الخلفي مع سن نملة الدبانه نتيجة الظلام وعدم القدره علي الروئيه الجيده. وفي إعتقادي الحل هيكون يإستخدام نشينكان وسن نمله بالوان فسفوريه تسهل الظبط و التجميع معاك او تستخدم كشاف زينون فيقلب لك الليل ظهر و تشوف تمام. أرجو ان اكون افدتك وتقبل تحياتي.
جزاااك الله خيراااا استاذ عرابى
يسعدنى جدا رد حضرتك والاهتمام بعيدا عن اى شئ
وشكرا جدا على المعلومات والنصايح الغالية
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
engineero eslam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس