اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng eslam bakr
انا جربتها بس من فترة واتذكر انها كانت كويسة
لسه جاى حالا من طلعة كده وروحت مكان برضو لقيت فيه عصاااااااااااااافير كتييييييييييييييييييييييير لدرجة انى كان ممكن امسكه بايدى والله وفعلا مسكت واحدة بس قولت ارحمها  وكفاية ال 3 يمامات ال اصطدناهم الحمد لله 
تحياتى
|
بالهنا و الشفا يا باشا و انا ان شاء الله هجربهم..