الموضوع: العصافير
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-11-21, 09:54 PM   #9
Angel of Death
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Angel of Death
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الكلية الجوية بيتي و عنواني
المشاركات: 753
معدل تقييم المستوى: 18
Angel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Angel of Death إرسال رسالة عبر Skype إلى Angel of Death
افتراضي رد: العصافير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng eslam bakr مشاهدة المشاركة
انا جربتها بس من فترة واتذكر انها كانت كويسة

لسه جاى حالا من طلعة كده وروحت مكان برضو لقيت فيه عصاااااااااااااافير كتييييييييييييييييييييييير لدرجة انى كان ممكن امسكه بايدى والله وفعلا مسكت واحدة بس قولت ارحمها وكفاية ال 3 يمامات ال اصطدناهم الحمد لله
تحياتى
بالهنا و الشفا يا باشا و انا ان شاء الله هجربهم..
__________________
الكلية الجوية بيتي و عنواني


عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
******************************************
" القوات الجوية المصرية "





عشقي هو الطيران

بيتي هو السحاب

إلى العلا في سبيل المجد

تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض


تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي
Angel of Death غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس