رد: برجاء الدعاء للأخ محمد ياقوت
الف حمد لله على سلامتك يا باشا .......... نصيحتى تنهى الحوار ودي بس تديله قرصة ودن الاول ( بشكل قانونى ) عشان يتأدب و ما يفكرش يغلط تانى ........
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي
احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك
لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم
3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة )
http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671
|