الموضوع: طلعة الجمعة 7-12
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-07, 12:29 PM   #1
eng.amg
صياد قديم
 
الصورة الرمزية eng.amg
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: Haram, Giza
المشاركات: 1,250
معدل تقييم المستوى: 22
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي طلعة الجمعة 7-12

قابلني مهندس مصطفى الأسواني النهاردا وكان ليا الشرف بمقابلته والتعارف علية هو وصديقه المهندس أحمد.
وقابلنا د.إبراهيم وبدأنا الطلعة.

م.مصطفى و م.أحمد معاهم الكرال
د.إبراهيم معاه الشادو 1000
والعبد لله معاه البام 22

اليوم كان جميل جدا والحصيلة معقولة الحمد لله 6 حمام - و 6 يمام - وصقر مضروب غلط - و4 غربان - وكلب بالبام 22

الطلعة جت متأخرة شوية في أكتوبر. عقبال متقابلنا وجهزنا كانت حوالي 7 ص

بس للأسف إلي دايقني إلي بعد مكتشفت مكان مهجور هايل فيه حمام كتير. قابلنا مجموعة عدت بالصدقة وحذرونا تحذير شديد ممن العرب ونصحونا منكونش في المكان دا.
المهم طنشنا الكلام دا وكملنا صيد. لا وكنا بندخل أماكن مهجورة ونقفز من أسوار وراء الحمام.
وإذا بعربية بيجو 504 ستيشن راكب فيها مجموعة عرب وقفت جنبنا وقالو بلهجة بدوية صارمة إننا لو دخلنا أي مصنع أو قربنا من أسواره حيكون ليهم كلام تاني معانا,

بصراحة احنا قلقنا ومشينا وكنا متدايقين جدا. بس الحمد لله



__________________
م.أحمد مصطفى

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس