عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-09, 02:00 AM   #1
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي بندقيتين للتقييم من خبراء المنتدى

واحد عنده بندقيتين وعايز يبيعهم وكلفنى افصلهمله وانا طبعا ماعرفش لانهم قدام شوية
الاول100COMETA اسبانى نمرة اتنين
حالة الدبشك فوق الممتاز ومغير النشان الامامى
الماسورة عليها بدايات صدا خفيفة خااااااالص القفل تمام والنشان الخلفى زى ماهتشوفوا
بيقول ماغيرلهاش اى حاجة غير النشان الامامى بس
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0322.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0321.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0320.jpg
البندقية التانية بيقولى صينى مش مكتوب عليها حاجة خالص
نمرة اتنين

مغير برضو نشان امامى ...الخلفى نظام الى هو تحسه مشرشر كدا شفت زيه فى فيديو كان على ديانا مش فاكر كام
فيه برضو شوية صدا على الماسورة وتقشيرات بسيطة فدهان الدبشك من الركنة وكدا غير كدا هى تمام
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0319.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0318.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0317.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0316.jpg
ياريت الصور تكون موضحة كويس وياريت حد يفيد بخصوص السرعة خصوصا للكوميتا
ولو فيه حاجة ناقصة المفروض اختبرها واختبرها ازاى
وطبعا اهم حاجة تتمين البندقيتين
ولكم جزيل الشكر
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً