واحد عنده بندقيتين وعايز يبيعهم وكلفنى افصلهمله وانا طبعا ماعرفش لانهم قدام شوية
الاول
100COMETA اسبانى نمرة اتنين
حالة الدبشك فوق الممتاز ومغير النشان الامامى
الماسورة عليها بدايات صدا خفيفة خااااااالص القفل تمام والنشان الخلفى زى ماهتشوفوا
بيقول ماغيرلهاش اى حاجة غير النشان الامامى بس
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0322.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0321.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0320.jpg
البندقية التانية بيقولى صينى مش مكتوب عليها حاجة خالص
نمرة اتنين
مغير برضو نشان امامى ...الخلفى نظام الى هو تحسه مشرشر كدا شفت زيه فى فيديو كان على ديانا مش فاكر كام
فيه برضو شوية صدا على الماسورة وتقشيرات بسيطة فدهان الدبشك من الركنة وكدا غير كدا هى تمام
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0319.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0318.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0317.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/.../Photo0316.jpg
ياريت الصور تكون موضحة كويس وياريت حد يفيد بخصوص السرعة خصوصا للكوميتا
ولو فيه حاجة ناقصة المفروض اختبرها واختبرها ازاى
وطبعا اهم حاجة تتمين البندقيتين
ولكم جزيل الشكر