عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-21, 07:56 PM   #9
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: اسمع كلامى وخد بالنصيحه ( ومش هاتندم )

و لله يا قبطان انا مش عارف اقلك ايه علي المواضيع الجامده دي و دايما احنا بنتعلم منك

بس انا عندي استفسار بسيط انا مثلا لما اروح اصطاد بالنهار الصبح بعد الفجر مبتلاقيش يمام الا في الاماكن السكنيه الجديده الي هي كانت اراضي زراعبه و الناس بنوا عليها اما في الاراضي الزراعيه و فوق الشجر مبتلاقيش كتير و حتي لو اتلاقيت كتير لما اجي اقرب منهم يطيروا ................... فانا عاوز اعرف كلامي ده صح و له اييييييييه ؟؟؟؟؟
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس