رد: اسمع كلامى وخد بالنصيحه ( ومش هاتندم )
و لله يا قبطان انا مش عارف اقلك ايه علي المواضيع الجامده دي و دايما احنا بنتعلم منك
بس انا عندي استفسار بسيط انا مثلا لما اروح اصطاد بالنهار الصبح بعد الفجر مبتلاقيش يمام الا في الاماكن السكنيه الجديده الي هي كانت اراضي زراعبه و الناس بنوا عليها اما في الاراضي الزراعيه و فوق الشجر مبتلاقيش كتير و حتي لو اتلاقيت كتير لما اجي اقرب منهم يطيروا ................... فانا عاوز اعرف كلامي ده صح و له اييييييييه ؟؟؟؟؟
|