الفرق بين الأصدار الجديد و القديم هو في الحلية اللي قدام بس.. اللي هي البتاع اللي شبه كاتم الصوت اللي قدام ده..

في ناس بتقول إن الإصدار الجديد جودته أحسن وفي ناس بتقول مفيش فرق.. الصراحة الحكاية ديه لو حضرتك عملت فيها رسالة دكتوراه 2000 صفحة برده مش هتطلع بنتيجة..
ده الإصدار القديم, ركز أوي علي البتاع اللي قدام ده:
و ده الإصدار الجديد و ديه الحقيقة بندقيتي الخاصة

:
أي حاجة تاني أنا تحت أمرك