رد: الكرال التركي
انا معايا الحمد لله تمام من حيث الدقة والقوة
مع العلم انا على ادى برضو لسة بتعلم وبحط ورقة وانشن عليها و اضربلى 40 رشة مثلا عشان اوقع 5 يمامات
والحمد لله لما جبتها فكيتها وشحمت الاجزاء الى جوا والسوستة تمام وكله
بس نصيحة قالهالى خبرا برضو انك ماتفكهاش بنفسك شوف مين فالمنتدى هنا بيظبطها لان فكك وضغطك عند التركيب ممكن يتنى الماسورة
ثانيا من تجربتى ماتفكش وتلعب كتير عشان ممكن تبوظ حاجة
بالنسبة للرش تجربتى الشخصية اشتغل بالمارسمان لحد ماتبقى كويس وبعد كدا هات ديابلو المانى او جامو ماتش
بعد كل كام رشاية كدا ربط عالمسامير بالمفك عشان ماتعرضش الدبشك للشرخ
امممممممممم دا كل الى اتجمع فدماغى دلوقت وارجو تكون استفدت
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
|