رد: ظبط النشان
مشكور جدا استاذىالفاضل المحترم استاذ عادل
لكن حضرتك ماخدتش بالك من كلامى كويس
انا قصدت فى كلامى اللى فوق انى لو هاضرب على هدف بزاوية 45 وعلى مسافة 25يبقى هاضرب فوق الهدف بــ 1 سنتى او فى التلت الاعلى من الهدف
لكن اخر سطر فى كلامى فى الكومنت اللى فات كان خاص بالضرب الرأسى
وفيه فرق كبير اوى فى منحنى الرمايه بين الضرب الرأسى وبين الضرب الافقى بزاوية 45
ارجو انى اكون قدرت اوضح وجهة نظرى
ولو فيه حاجه تانى حضرتك عاوزنى اوضحها اكتر اتفضل انا موجود اهو وتحت امرك
وان شاء الله حاضر هاحاول عن قريب اعمل شرح كامل عن الموضوع
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|