الموضوع: ظبط النشان
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-22, 10:51 PM   #7
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ظبط النشان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
مشكور جدا استاذىالفاضل المحترم استاذ عادل
لكن حضرتك ماخدتش بالك من كلامى كويس
انا قصدت فى كلامى اللى فوق انى لو هاضرب على هدف بزاوية 45 وعلى مسافة 25يبقى هاضرب فوق الهدف بــ 1 سنتى او فى التلت الاعلى من الهدف
لكن اخر سطر فى كلامى فى الكومنت اللى فات كان خاص بالضرب الرأسى
وفيه فرق كبير اوى فى منحنى الرمايه بين الضرب الرأسى وبين الضرب الافقى بزاوية 45
ارجو انى اكون قدرت اوضح وجهة نظرى
ولو فيه حاجه تانى حضرتك عاوزنى اوضحها اكتر اتفضل انا موجود اهو وتحت امرك
وان شاء الله حاضر هاحاول عن قريب اعمل شرح كامل عن الموضوع
شكرا جزيلا على رد حضرتك المحترم. وانا أسف انى بأتعب حضرتك معايا لكن ده من عشمى. وأنا متأكد ان الموضوع ده هيستفاد منه الكثير من الاخوة الاعضاء.
خالص تحياتى.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس