اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال
صور طلعاتي هههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه يا دكتور بقول لحضرتك أنا مبقاليش غير أربعة ؟أيام و كل اللي بحاول أعمله إني أظبط النشان و مش عارف .
باختصار كده أنا حالي يصعب علي الكافر
|
معذور ياباشا مانتا ماشفتش المناحة الى انا كنت عاملها اول ماجبتها عالمنتدى اسال اى عيل صغير معدى قول بس عابدين هيقولك بتاع الكرال

واهو بعد تلات شهور عامل فيها تاجر سلاح وبرد فبوستات وعادى لاتقلق مرحلة طبيعية