الموضوع: ظبط النشان
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-23, 03:03 AM   #11
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: ظبط النشان

انا سعيد انك سألت السؤال دا بص يامعلم النشان مشكلته انك لازم تظبطه قبل ماتضرب يعنى لو سن نملة الدبانة فوق مللى العملية كلها هتبوظ فانتا لما تيجى تظبط النشان لازم تحفظ سن نملة الدبانة مكانو بيبقى فين بالظبط من النيشان (فوق او تحت) عشان تيجى معاك فى الهدف بالظبط
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس