رد: الكرال التركي
يا دكتور عابدين أنا مش عارف أنشن خالص و البندقية اللي معايا بتظبط النشان علي مسافة حوالي سبع متر و أكتر من كده لاء
و بعدين أنا عندي مشكله كبيره أوي و هي إني بتحرج أنزل الشارع بالبندقيه فكلها أهداف فوق السطح
__________________
محمود كمال
المحامي
|