الموضوع: الكرال التركي
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-23, 07:50 AM   #10
محمود كمال
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المدينه: كفر الدوار
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 5
محمود كمال مستواه غير معروف
افتراضي رد: الكرال التركي

يا دكتور عابدين أنا مش عارف أنشن خالص و البندقية اللي معايا بتظبط النشان علي مسافة حوالي سبع متر و أكتر من كده لاء
و بعدين أنا عندي مشكله كبيره أوي و هي إني بتحرج أنزل الشارع بالبندقيه فكلها أهداف فوق السطح
__________________
محمود كمال
المحامي
محمود كمال غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس