اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
شكرا جزيلا على رد حضرتك المحترم. وانا أسف انى بأتعب حضرتك معايا لكن ده من عشمى. وأنا متأكد ان الموضوع ده هيستفاد منه الكثير من الاخوة الاعضاء.
خالص تحياتى.
|
يا عادل باشا والله انت تأمرنى ده انت استاذى الكبير
وتم عمل موضوع كامل يافندم بالتفصيل الحمد لله