الموضوع: ظبط النشان
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-23, 01:28 PM   #14
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية ahmed yasser
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى: 30
ahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدىahmed yasser من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed yasser
افتراضي رد: ظبط النشان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال مشاهدة المشاركة
يا أستاذ أحمد أنا معايا سكوب و مش عارف أظبطه خالص و أبعد مسافة أقدر أظبطه عليها 7 متر
ماهو انت لازم عالاقل تظبطو من 25 متر
ahmed yasser غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس