اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال
و الله أنا سعيد جدا إني سؤالي المتواضع ده كان محل نقاش بين خبيرين من خبراء المنتدي القبطان و الأستاذ عادل
و أتمني من الله أن أستفيد من كلام سيادة القبطان
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
يا عادل باشا والله انت تأمرنى ده انت استاذى الكبير
وتم عمل موضوع كامل يافندم بالتفصيل الحمد لله
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
انا اعترض على الكلام ده يا استاذ محمود
الاستاذ عادل قامه كبيره فى عالم الصيد والرمايه والصيانه
ومايصحش ابدا تقارنى بيه
انا مازلت مبتدئ وباتعمل منه كل يوم حاجه جديده
وهو كان من ضمن الاسباب الاساسيه فى شرائى للكرال فى البدايه بسبب شرحاته الجميله
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
|
والله العظيم انتم ناس كلكم غاية فى الادب والاحترام.
أخى العزيز القبطان أحنا كلنا بنتعلم من بعض وصدقونى ياجماعة أنا لغاية فترة قريبة جدا لا تتعدى 3 سنوات ما كانش عندى أى فكرة عن الفرق بين الرمسيس والديانا. لكن بفضل الله سبحانه وتعالى وأهل الخبرة المحترمين اللذين كانوا موجودين فى هذا المنتدى وبعض المجهود البسيط لتحصيل المعلومات قدرت أكون عندى فكرة بسيطة عن هذه الهواية الرائعة.
لعلم الجميع وانا ذكرت هذه المعلومة فى أكثر من مشاركة انا لست صياد ولم أقوم برحلة صيد واحدة فى حياتى ولكنى أعشق السلاح عموما ولذلك الخبرة العملية عند حضارتكم أيها الخبراء الصيادين وفعلا أنا بأتعلم كل يوم حاجة جديدة منكم.
خالص تحياتى وتقديرى واحترامى للجميع.