الموضوع: ظبط النشان
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-23, 01:29 PM   #15
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ظبط النشان

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال مشاهدة المشاركة
و الله أنا سعيد جدا إني سؤالي المتواضع ده كان محل نقاش بين خبيرين من خبراء المنتدي القبطان و الأستاذ عادل
و أتمني من الله أن أستفيد من كلام سيادة القبطان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
يا عادل باشا والله انت تأمرنى ده انت استاذى الكبير
وتم عمل موضوع كامل يافندم بالتفصيل الحمد لله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
انا اعترض على الكلام ده يا استاذ محمود
الاستاذ عادل قامه كبيره فى عالم الصيد والرمايه والصيانه
ومايصحش ابدا تقارنى بيه
انا مازلت مبتدئ وباتعمل منه كل يوم حاجه جديده
وهو كان من ضمن الاسباب الاساسيه فى شرائى للكرال فى البدايه بسبب شرحاته الجميله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
تم عمل موضوع ياجماعه به كل شىء بالتفصيل
وكل ما ارجوه منكم هو الدعاء
ده رابط الموضوع
http://www.egyhunt.net/showthread.ph...732#post463732
والله العظيم انتم ناس كلكم غاية فى الادب والاحترام.
أخى العزيز القبطان أحنا كلنا بنتعلم من بعض وصدقونى ياجماعة أنا لغاية فترة قريبة جدا لا تتعدى 3 سنوات ما كانش عندى أى فكرة عن الفرق بين الرمسيس والديانا. لكن بفضل الله سبحانه وتعالى وأهل الخبرة المحترمين اللذين كانوا موجودين فى هذا المنتدى وبعض المجهود البسيط لتحصيل المعلومات قدرت أكون عندى فكرة بسيطة عن هذه الهواية الرائعة.
لعلم الجميع وانا ذكرت هذه المعلومة فى أكثر من مشاركة انا لست صياد ولم أقوم برحلة صيد واحدة فى حياتى ولكنى أعشق السلاح عموما ولذلك الخبرة العملية عند حضارتكم أيها الخبراء الصيادين وفعلا أنا بأتعلم كل يوم حاجة جديدة منكم.
خالص تحياتى وتقديرى واحترامى للجميع.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس