اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود كمال
يا دكتور عابدين أنا مش عارف أنشن خالص و البندقية اللي معايا بتظبط النشان علي مسافة حوالي سبع متر و أكتر من كده لاء
و بعدين أنا عندي مشكله كبيره أوي و هي إني بتحرج أنزل الشارع بالبندقيه فكلها أهداف فوق السطح
|
ماهى من مشاكل حاملى الكرال انهم مش واثقين فيها ...ابعد وجرب مسافة اكبر هتظبط معاك باذن الله وشوف باه قواعد ظبط النشنكاه والتحكم بالبكرتين الجانبية والعلوية حضرتك عارفهم ولا لا؟؟
الموضوع مايكسفش خالص انا بيتى اودام الجامعة وبنزل بيها فايدى من غير جراب والاحظ بصات غريبة والى تميل على زميلتها وتقول ها بصى وتقولها حاجة ويضحكوا
بس واحد محترم (استاذ محمود شلبى ) قالى الناس دى بتحقد عليك لان عندك هواية بتروح بيها عن نفسك
والى يحط الناس فدماغه مش هيرتاح
وربنا يوفقك