الموضوع: الكرال التركي
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-24, 10:37 PM   #13
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الكرال التركي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف مشاهدة المشاركة
ماهى من مشاكل حاملى الكرال انهم مش واثقين فيها ...ابعد وجرب مسافة اكبر هتظبط معاك باذن الله وشوف باه قواعد ظبط النشنكاه والتحكم بالبكرتين الجانبية والعلوية حضرتك عارفهم ولا لا؟؟
الموضوع مايكسفش خالص انا بيتى اودام الجامعة وبنزل بيها فايدى من غير جراب والاحظ بصات غريبة والى تميل على زميلتها وتقول ها بصى وتقولها حاجة ويضحكوا
بس واحد محترم (استاذ محمود شلبى ) قالى الناس دى بتحقد عليك لان عندك هواية بتروح بيها عن نفسك
والى يحط الناس فدماغه مش هيرتاح
وربنا يوفقك
هههههههههههههه برضو انا بتحرج من بصات الناس و برضو استاذ محمود شلبي قلي كده برضو
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس