عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-25, 01:27 PM   #13
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: طلعة الجمعه 21 \ 12 \ 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engineero eslam مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههه مفيش احلى من الصحاب الجدعان

انا اخدت البندقية من يومين برضو وطلعت العصر مع واحد صاحبى يمكن ماضربناش رشتين ع بعض وقضيناها مشى وكلام

تسلم يا مورى ع الموضوع والصور ال ظهرت المرة دى
ايوه يا اسلام مفيش احسن من الصحاب الجدعان بس مش زي مصطفي ده ههههههههههه

شكرا لمرورك يا هندسه
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس