اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engineero eslam
ههههههههههههههههههههههه مفيش احلى من الصحاب الجدعان
انا اخدت البندقية من يومين برضو وطلعت العصر مع واحد صاحبى يمكن ماضربناش رشتين ع بعض وقضيناها مشى وكلام
تسلم يا مورى ع الموضوع والصور ال ظهرت المرة دى 
|
ايوه يا اسلام مفيش احسن من الصحاب الجدعان بس مش زي مصطفي ده ههههههههههه
شكرا لمرورك يا هندسه