الموضوع
:
نفسى اجيب قوس زى ده. .حد يعرف ييجى منين؟
عرض مشاركة واحدة
12-12-28, 06:53 AM
#
6
1عربى
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: وادى النطرون
المشاركات: 29
معدل تقييم المستوى:
8
رد: نفسى اجيب قوس زى ده. .حد يعرف ييجى منين؟
شكرا للأخ المشرف Angel و الأخ مورو وسأذهب للزمالك وأشوف موضوع الرخصة ده انا سأستخدمة أساسا بالمزرعة وليس خارجها.
شكرا على التواصل
1عربى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى 1عربى
البحث عن كل مشاركات 1عربى