عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-12-28, 06:53 AM   #6
1عربى
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: وادى النطرون
المشاركات: 29
معدل تقييم المستوى: 8
1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق1عربى في بداية الطريق
افتراضي رد: نفسى اجيب قوس زى ده. .حد يعرف ييجى منين؟

شكرا للأخ المشرف Angel و الأخ مورو وسأذهب للزمالك وأشوف موضوع الرخصة ده انا سأستخدمة أساسا بالمزرعة وليس خارجها.
شكرا على التواصل
1عربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس