عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-02, 05:02 PM   #5
hazeeeeem
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
hazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hazeeeeem
افتراضي رد: مطلوب رويال زيروووو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
باذن الله تلاقى يا حازم وربنا يوفق فيها
ربنا يخليك يا طروق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
ابعتلى رقمك يا زووووووووووووووووومة
بسرررررررررررررررررعة
حصل يا كبير
تحياتى


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekhet مشاهدة المشاركة
ما كانت فى إيدك يا حازم بس هى بصراحة تستهال بس رأى تفكر فى ال bsa polaris

ازيك يا سمسم .. هى الحقيقه مش ليا انا بدور عليها لصديق
انا لسه الرويال بتاعتى موجوده يا باشا
__________________
.

قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ

... و لا تســمـع عنــهُ ....
.


رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
hazeeeeem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس