13-01-02, 05:02 PM
|
#5
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
|
رد: مطلوب رويال زيروووو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb
باذن الله تلاقى يا حازم وربنا يوفق فيها
|
ربنا يخليك يا طروق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud
ابعتلى رقمك يا زووووووووووووووووومة
بسرررررررررررررررررعة
|
حصل يا كبير
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bekhet
ما كانت فى إيدك يا حازم بس هى بصراحة تستهال بس رأى تفكر فى ال bsa polaris
|
ازيك يا سمسم .. هى الحقيقه مش ليا انا بدور عليها لصديق
انا لسه الرويال بتاعتى موجوده يا باشا
__________________
.
قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ
... و لا تســمـع عنــهُ .... .
رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
|
|
|