13-01-03, 09:13 AM
|
#9
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
|
رد: مطلوب رويال زيروووو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس
+++++++++++++++++++1
حازم بك
لو صاحبك ده هو ا / عماد حبيبي
انت انصحه انه يذهب الي شريف ابو ضيف
و يشوف الموديل ده لو موجود عنده يبقي ده احسن له من السي اف
و سلامي لكم جميعا و كل عام و انتم بخير
|
احمد باشا الله يبارك فيك
هى فعلا لعماد وهعرض عليه برضو
تحياتى ليك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة madkour
الاخ العزيز حازم اخبار حضرتك ايه انا عندى رويل كسر زيرو كانها جديدة لو حابب انا تحت امرك لانى عايز اجيب ديانا 52
|
الاخ الاكبر الوقور استاذ مصطفى
ازي صحة حضرتك يارب تكون بخير والاسره جميعا
لو فى نصيب ان شاء الله هكلمك واتشرف برؤياك
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss
موجود رويال زيرو انتاج 2012 بسعر 4500 جنيه
|
اشكرك يا كريم باشا
هنكلمك قريب ان شاء الله
تحياتى
__________________
.
قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ
... و لا تســمـع عنــهُ .... .
رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
|
|
|