عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-03, 09:13 AM   #9
hazeeeeem
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
hazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hazeeeeem
افتراضي رد: مطلوب رويال زيروووو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس مشاهدة المشاركة
+++++++++++++++++++1
حازم بك
لو صاحبك ده هو ا / عماد حبيبي
انت انصحه انه يذهب الي شريف ابو ضيف
و يشوف الموديل ده لو موجود عنده يبقي ده احسن له من السي اف
و سلامي لكم جميعا و كل عام و انتم بخير
احمد باشا الله يبارك فيك
هى فعلا لعماد وهعرض عليه برضو
تحياتى ليك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة madkour مشاهدة المشاركة
الاخ العزيز حازم اخبار حضرتك ايه انا عندى رويل كسر زيرو كانها جديدة لو حابب انا تحت امرك لانى عايز اجيب ديانا 52
الاخ الاكبر الوقور استاذ مصطفى
ازي صحة حضرتك يارب تكون بخير والاسره جميعا
لو فى نصيب ان شاء الله هكلمك واتشرف برؤياك
تحياتى


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
موجود رويال زيرو انتاج 2012 بسعر 4500 جنيه

اشكرك يا كريم باشا
هنكلمك قريب ان شاء الله
تحياتى
__________________
.

قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ

... و لا تســمـع عنــهُ ....
.


رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
hazeeeeem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس