اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trainer
طبعا هى بندقية تحفة وتعود الى زمن بعيد ورائعة وبالمناسبة فهى طراز (فالك 90) وأعتقد أنك ممكن تعرضها برقم أقل حتى توفق فى بيعها سريعاً بإذن الله ورأيى الشخصى أن هذه الموديلات بالذات يتم تقييم سعرها من صاحبها يعنى من حضرتك نظراً لعدم وجود متوسط سعر لها بالسوق
|
يا فندم انا معرفش سعرها خااااااااااااالص والله عشان كدة عايز تقييم جحافل الصيد لتقييمها خصوصا لانى اعتقد فى رأيى المتواضع انها تحفة نادرة