الموضوع: ايدى بترعش
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-06, 10:20 PM   #10
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ايدى بترعش

امسك البندقية فى وضع الرماية كانك هتضرب تمام وحاول تركز البندقية كانك مثلا هتضرب على مفتاح الكهرباء او اى حاجة صغيرة
وامسك ستوب ووتش وحاول تزود وقت الثبات كل مرة كرر التمرين دة 4 او 5 مرات يوميا
__________________


سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس