رد: ايدى بترعش
امسك البندقية فى وضع الرماية كانك هتضرب تمام وحاول تركز البندقية كانك مثلا هتضرب على مفتاح الكهرباء او اى حاجة صغيرة
وامسك ستوب ووتش وحاول تزود وقت الثبات كل مرة كرر التمرين دة 4 او 5 مرات يوميا
__________________
سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|