اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه
طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ........
والله مش عارف الناس بتروح فين !!
|
هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم
وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم
وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو
وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا
أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي