عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-10, 12:25 PM   #6
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: العضو sntafe راح فين؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه

طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ‏........

والله مش عارف الناس بتروح فين !!
هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم
وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم
وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو
وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا

أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس