اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
المنتدى كلة بقى جو الحنين الى الماضى هههههههه
طب بالمرة فين القنصل و عادل عبدة و كريم عيد و عبد الله نبيل و الجنرال كومباكت و و و و ........
والله مش عارف الناس بتروح فين !!
|
انا فعلا عملت موضوع من كام يوم عن كريم عيد وانت رديت عليا فيه صح وفيه عضو اخر كان بيسأل عن عادل عبده
والقصه كلها انهم ناس محترمه جدا وبيفيدوا المنتدى جدا فالناس بتسأل عليهم