عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-10, 09:52 PM   #9
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
افتراضي رد: العضو sntafe راح فين؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف مشاهدة المشاركة
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير
يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا
امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه

يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة

صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان
عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة

Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس