عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-11, 01:35 PM   #1
moorey
صياد قديم
 
الصورة الرمزية moorey
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 1,049
معدل تقييم المستوى: 56
moorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدىmoorey من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: العضو sntafe راح فين؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة
يا دكتور عابدين احنا كلنا فى المنتدى اسرة واحدة و كيان واحد يعنى حضرتك لو اشتركت فى المنتدى هنا و لو بمشاركة واحدة فانت ضمن اسرتنا المتواضعة فاكيد اى حاجة بعد الشر هتلاقى الرجالة الى فى المنتدى اول ناس بتقف جنبك و اكيد يا باشا احنا فخورين انك معانا و بد الشر لو اختفيت اكيد هنسال عنك طبعاا
امال مين الى هيتعبنا معة فى الكرال يا باشا هههههه

يا دكتور لو حضرتك بتلاحظ كل فترة اى حد يحصلة حادث او حالة وفاة "اللهم عافينا جميعا" و ف الافراح و المناسبات اول عضو بيعرف بيتكوم بكتابة موضوع فى المنتدى و بيتثبت و كل الاعضاء بتشارك بالدعاء و الى يقدر بيروح و يشارك العضو و يقف جنبة

صعب انك تلاقى كدة فى اى مكان
عشان كدة انا فخور انى عضو فى المنتدى قبل ماكون مشرف او اى حاجة

+1111111111
moorey غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس