اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتور عابدينوف
ياه يارجالة يعنى انا ممكن فيوم الاقى حد بيتصل بيا يقولى دكتور عابدين بتاع الكرال ...انتا فين بقالك فترة عالمنتدى ...يا سلاااااااااام الدنيا لسة بخير 
|
جرب انت كده وهتشوف ولو حد سأل عليك يبقى بحق ههههههههههه بهزر
احنا هنا كلنا فعلا \اسره واحده زي ماقال أنجل