رد: العضو sntafe راح فين؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
هههههههههههههههههههههههه
والله الراجل عنده حق ياهاشم
وانت كمان قلت على ناس والله الواحد مفتقدهم
وبجد لفتة انسانية جميلة اوي من العضو مورو
وان كانت تدل .. فتدل على وفائه وانه شخص محترم جداااا
أخي الكريم صاحب الموضوع الأخ مورو .. تقبل خالص تحياتي
|
أنا هعيط كده من الكلام ده ههههههه
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ
|