السلام عليكم
انا مبتداء و ناس كتير محترمه هنا فى المنتدى و عارف انهم بيفيدو اجرهم عند ربهم
انا كنت عايز اعرف اعلى بندقيه فى السرعه ؟؟
لان فى مره فرد محترم من المنتدى (القنصل) ورانى بندقيه فى نهيته كاتم صوت و كانت ثقيله
جدا
خدرت ذراعى و هى تعتبر من اقوى البنادق و لكن مش فاكر لاسم او السعر
و حاجه تنيه هنا فى تجار كتير
هل كله بيتعامل كاش ؟؟ و لا ممكن اشترى البندقيه بالvisa و انا مش بهزر بجد ده سال للتجار
مع احترامى لكل تاجر فى المنتدى بجد مش بهزر لان انا مش معايه كاش لاسف حاليا
و مطلوب برده نصيحه لبندقيه تكون زى الكرال كده هالى بور بس سرعه اعلى و نفس المميزات
و تكون مهوده فى السعر
و اخر طلب فى بنادق رش واحد و فى رش 2 ايه الفرق ؟؟
انا هتكب من فهمى كمهندس فى الصغير الى هو رش 1 هيكون سرعه الاختراق اعلى و مقومه
الهواء اقل و الكس فى ال 2 بس ايهم افضل و ايهم يمكن الصيد بيه على مسفات بعيده
بتكلم فى القنص مش الصيد العادى يعنى بصتاد ضبور و ده جربته فعلا ب p800 و فشلت فشل
زريع بس عرفت اموت ثعبان بيه و كانت فى مزرعه فى المريوطيه عشان محدش يوقول انى بفتى
و انا مبتداء بس بحاول اتعلم بسرعه و باحتراف
و شكرا مقدما على كل معلومه مقدمه