اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarara
طيب ياباشا معلش سؤال بجد مفهوش اى سخرية والله : هل مفيش جنب حضرتك atm تسحب منه فلوس وتبقى كاش ؟
|
لاسف زى ما حضرتك عارف الvisa لو سحبت منه كاش بتكون الفائده يوميه
مش زى سحب لائتمان فعشان كده بسال فى حد من التجار عنده ولا لا