اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir00mito
لاسف زى ما حضرتك عارف الvisa لو سحبت منه كاش بتكون الفائده يوميه
مش زى سحب لائتمان فعشان كده بسال فى حد من التجار عنده ولا لا 
|
تمام ياباشا
بس اعتقد انك لو لقيت حاجة زى ديه هتبقى فى محل كبير وهيبقى السعر اصلاً هلامى بالنسة لثمنها الاصى