اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarara
تمام ياباشا
بس اعتقد انك لو لقيت حاجة زى ديه هتبقى فى محل كبير وهيبقى السعر اصلاً هلامى بالنسة لثمنها الاصى
|
انا اصلا عايز اعرف فين الكحلات ده لانى كل الى شوفته معندوش
فى مدينه نصر 2 معندهمش
و فى دوران سبرا لايوجد برده
و فى وسط البلد عند فتح الله معرفش !!!
فلو تقدر تفدنى يبقى جزاك الله كل خير