الموضوع
:
استمتع حتى باقل الاشياء
عرض مشاركة واحدة
13-01-17, 03:01 PM
#
1
سندباد زمانى
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى:
49
استمتع حتى باقل الاشياء
بقلــمــى
استمتع " بشاتك بفيسك و بيتويترك و يوتيوبك و صفحتك "
أستمتع " بموبيلك بلابك بكتابك بسريرك ببطانيتك بمخدتك "
أستمتع " بالمسجد بالكنيسة بقرأنك و بأنجيلك و بصلاتك و بدعوتك "
أستمتع " بضحكتك بدمعتك بوقتك بكلامك بحبك بحياتك بفرحك بحزنك بقهرك بظلمك بطيبتك بهبلك بجنانك بحنيتك بقسوتك بمظهرك بجوهرك ببيتك بأسرتك بدراستك بمهنتك بضعفك بقوتك بخيبتك بوكستك بشكوتك بصرختك "
أستمتع " ببنطلونك بشرابك بجزمتك بقميصك بفنلتك "
أستمتع " مع اخوك مع اختك مع حبيبتك مع امك مع ابوك مع خالك مع خالتك عمك مع عمتك مع جدك مع جدتك "
أســـــتمتع " بحواسك كلها بناسك برأيك و بثورتك و بجيشك و بقضيتك "
أستمتع بأى حاجة وكل حاجة ومتخليش حاجة تزعلك " وادى الحزن وقته بس متخليش الوقت كله حزن حضرتك
أرمى الهموم والحزن والبكا ورا ضهرك هيبان ادامك طريق جميل أدامك فيه سعادتك وحياتك وسكتك و دنيتك ...
من الأخـــــــــــــــر أستمــتع ♥
__________________
لـســتُ مخلوقـــاً لأعجـــبّ النــــــاااس !! المُهـــِــم رِضـــا الرحـــمـ‘ــن ، ، والباقـــــي [مــَـع نَفســــــــه].
سندباد زمانى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى سندباد زمانى
البحث عن كل مشاركات سندباد زمانى