عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-01-17, 03:01 PM   #1
سندباد زمانى
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 869
معدل تقييم المستوى: 49
سندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر بهسندباد زمانى عضو نفتخر به
افتراضي استمتع حتى باقل الاشياء

بقلــمــى

استمتع " بشاتك بفيسك و بيتويترك و يوتيوبك و صفحتك "

أستمتع " بموبيلك بلابك بكتابك بسريرك ببطانيتك بمخدتك "

أستمتع " بالمسجد بالكنيسة بقرأنك و بأنجيلك و بصلاتك و بدعوتك "

أستمتع " بضحكتك بدمعتك بوقتك بكلامك بحبك بحياتك بفرحك بحزنك بقهرك بظلمك بطيبتك بهبلك بجنانك بحنيتك بقسوتك بمظهرك بجوهرك ببيتك بأسرتك بدراستك بمهنتك بضعفك بقوتك بخيبتك بوكستك بشكوتك بصرختك "

أستمتع " ببنطلونك بشرابك بجزمتك بقميصك بفنلتك "

أستمتع " مع اخوك مع اختك مع حبيبتك مع امك مع ابوك مع خالك مع خالتك عمك مع عمتك مع جدك مع جدتك "

أســـــتمتع " بحواسك كلها بناسك برأيك و بثورتك و بجيشك و بقضيتك "

أستمتع بأى حاجة وكل حاجة ومتخليش حاجة تزعلك " وادى الحزن وقته بس متخليش الوقت كله حزن حضرتك

أرمى الهموم والحزن والبكا ورا ضهرك هيبان ادامك طريق جميل أدامك فيه سعادتك وحياتك وسكتك و دنيتك ...

من الأخـــــــــــــــر أستمــتع ♥
__________________
لـســتُ مخلوقـــاً لأعجـــبّ النــــــاااس !! المُهـــِــم رِضـــا الرحـــمـ‘ــن ، ، والباقـــــي [مــَـع نَفســــــــه].
سندباد زمانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس